Åbo

Nu har jag/vi varit i Åbo i 4 dagar. Under dessa dagar har jag fått skratta så otroligt mycket och busat en hel massa med Filip! Jag har också fått vara med om en underbar segeltur med det perfekta vädret.
Var som sagt ut och seglade igår hela eftermiddagen/kvällen. Det var så varmt och härligt väder ute på sjön! Det är nog längesen jag har njutit så mycket av att sitta på en båt :) Jag fick t.o.m. styra ganska mycket också, lite vingligt i början men sen gick det bra :D
Nu sover lillingen så man har lite tid att ta det lugnt, behövs nog. :)
Och ikväll blir det Åland och äntligen träffa min kära vän! ♥
Nu smiter jag, ciao

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0