Känn Pepp



Idag har det varit en jätte lång dag. Började halv 9 på morgonen och slutade i princip halv 10 på kvällen.
Jag har alltså varit i skolan, till halv 3, sedan hem och på dansträningar. Vilket var jätte roligt, känns nästan som att man är i en helt annan värld :)

Då jag kom hem fortsatte dansandet... Imorgon skall jag ha min första danslektion i JKG. Dansskola 10-12 år. Jag har ingen aning om hurudan grupp det är så jag tänkte att jag, för en gångs skull, skulle planera ordentligt. Men det tog sin tid och då har int ja fixa nå musik ännu. Skivor å sånt. Men det hinner jag med imorgon, slutar 12 så :)

Har också sovmorgon imorgon, börjar halv 11 - slutar 12. Sedan e ja "ledig", dvs. självstudiedag, på torsda å fredag, GREAT!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0