chill dag

Idag steg jag upp sent, vilket int är så ovanligt. Sen satt jag mig framför datorn, vilket int heller e så ovanligt och efter ett par timmar traskade jag iväg till stan. Träffade Ida och strosa runt med henne. Hitta en skjorta på Gina som jag VILL HA, men storleken va slut så nu blir d att beställa från nätet! :)

Sedan hem en sväng å äta, chatta lite, å sen iväg å spela minigolf me Sabben och Ida. Och jag vann, woohoo!! (Sorry tjejer, ja måsta bara) :P

Ikväll har jag...suttit på datorn, kolla serier och chatta, facebookat osv, som sagt, inget ovanligt ;D
Imoron kväll flyttar ja tillbaka till Jeppis, skall bli skönt även om ja kommer att sakna mina vänner här. Men av nån anledning känner ja att jag verkligen måst komma bort härifrån och försöka starta om ett nytt skolår. 
Jaa, jag har en orsak å vara lite "orolig" men vi skall hoppas att allt löser sig på bästa sätt :) 

Nu skall ja kika lite till här on the computer å sen sova...och verkligen försöka stiga upp lite tidigare imoron!




(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0