första dagen som Tutor

Japp, det var idag ettorna började i vår skola och jag + 5 andra tutorer var på plats. Ettorna va 50 st. så det var en viss skillnad. Men det gick bra, vi klarade oss fint och morgondagen kommer också att gå bra, färdig planerad t.o.m.! :D

Det e mycket på gång nu... Imorgon är det intagningar till ED (en dansgrupp jag i princip redan är med i). Det finns 3 grupper: ettorna, tvåorna och treorna. För tillfället är jag i tvåorna men tänkte söka till ettorna (som då är lite bätte).
Just nu är jag nervös, eftersom det känns som att jag väljer mellan att inte dansa något alls, eller att dansa och köra slut på mig själv :/
Jag kommer nämligen att ha två egna grupper vid sidan om, en dansgrupp och en redskapsgymnastik, detta är via JKG (Jakobstads gymnastikförening) vilket nog skall bli roligt, men just nu krockar de tiderna med mina dansträningar.
DET är ett STORT Problem och just nu är jag jätte stressad över hur detta skall lösa sig. Jag vill inte bara träna utan också DANSA i en grupp och nu har jag ingen aning om hur det kommer att lösa sig.
Men förhoppningsvis löser det sig på ett eller annat sätt!!

Nåja, efter helgen borde jag iaf veta hur det blir och då kör allting igång, såå detta veckoslut heter Ladda + Planera! (trots att det är villavslutning. Men jag e i Jeppis å har ingen aning om d kommer att vara nån kvar här?)

Snälla, håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0