Full dag

Japp, idag var det första riktiga skoldagen och såklart stod det på schema att vi skulle sluta halv 5. Jag som INT ville sluta sent idag. Men som tur blev vi klara lite tidigare och fick fara hem vid 4-tiden.

Snabbt hem, slänga i sig lite nudlar (jag skall bättra på mig, lovar) och sen iväg å hålla 45 min redskapsgymnastik. Gick väl helt okej, vi var 3 ledare på 5 barn så jaa...

Hem en sväng och byta kläder, iväg å träffa Emma J. Fick se hennes lägenhet, som kommer att bli jättefin, prata en stund och sen iväg till Netti på Pub Quiz. Team Ballerina kom på sista plats, haha :D (bättre lycka nästa gång, eller hur var det?)

Som sagt, var det ganska fullt program idag och värre känns det då jag är utan cykel. Jag måst verkligen skaffa hit den snabbt, blir galen på att gå av och an hela tiden, det tar ju sån tid!

Nå nu är jag iaf hemma, borde börja gå sova så jag orkar upp imorgon, men vill verkligen int. Det borde helt enkelt finnas fler timmar på dygnet, så man hinner slappna av emellanåt också :)

Men men, ett hastigt inlägg blev det. Får se hur morgondagen blir ;)

Nati nati på er, sov så sött (förhoppningsvis bättre än vad jag gjorde förra natten)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0