nåjaa!

Nu har ja suttit å pillat på bloggen ett bra tag. Kände för att byta lite layout osv. Och eftersom jag inte alls har gjort det förr, tog det ett tag :) Tålamod behövdes.

Annars har jag fixat håret idag - hårförlängning, blev ganska bra men kunde ha blivit bättre så får se hur länge jag har i dem.
Packat har jag också gjort, flyttar det mesta av mina saker till Jeppis imorgon därav har jag också hunnit med en nyckeljakt. Har ringt till fel telefon, till inget svar telefon, men det borde ha ordnat sig nu.
Allt detta slit skulle jag ha sluppit om "nån" hade droppat nyckeln i postluckan istället. :)

Detta e va jag har gjort idag och ikväll - lördag kväll...

Nu ska ja äta lite pizza, mysa med film och sen sova, för jag är TRÖTT!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer
Postat av: ida

va synd om hårförlängningen int lyckades (?). Men de e säkert jätte snyggt endå :) ja vill se snart!!! kram

2010-08-22 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0