skön semester!

(fotot är taget av Madelen Holmström) Tack, det blev superfina bilder!!


Nu är jag äntligen hemma efter en lång men Mycket minnesvärd och rolig semester!

Åbo var underbart som jag redan har berättat och på Åland hade jag så sjuukt roligt :D
I Sthlm fick jag träffa Rebecca, vilket inte heller sker så ofta. Skoj skoj skoj ;)

Nu är jag/vi äntligen hemma för det tar nog på att vara ute och resa. Speciellt med lite sömn i bagaget :)
Så jag orkar int skriva så mycket.
Ikväll tror jag att det bara blir mysig hemmakväll och imorgon ska ja få fixa håret! :D

Har saknat alla här hemma så vill hinna träffa er alla innan ja far till jeppis, men vi ska väl nog hinna!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Elina

du ser väldigt vacker ut!!!

2010-08-20 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0