Sommarens höjdpunkt!

Wohooo, äntligen är det dags!!

Imorgon bär det av på min lilla sommar - resa. Jag, mamma och pappa, startar härifrån imorgon, åker ner till Åbo för att hälsa på brorsan å hans familj, sitta barnvakt åt Filip till lördagen. Då bär det av till Åland och jag skall få träffa ERICAAA ♥ Ni anar int huur mycket jag har längtat efter det här. Det är typ ett år sen vi träffades sist och det är alltför lång tid!!
Som sagt, skall vi dansa, mysa och ha det riktigt skoj, man vet aldrig vad vi hittar på ;)
Sedan på onsdag bär det av till sthlm, träffar föräldrarna där och vad vi nu hittar på. På torsdag kväll åker vi tillbaka till Åbo och sedan upp till Vasa.

Det skall bli riktigt skönt att fara bort härifrån en stund, MEN jag hoppas att ni inte har alltför bra väder här uppe. Då går jag ju miste om beachvolley som int ha blivit av på länge ;p

Det kan hända att jag int kommer att vara så aktiv på datorn å blogga osv. Men man vet aldrig...
Annars får ni ta en paus i läsningen och höra allt skvaller sen då jag är tillbaka.

Tack och godnatt, hattifnatt :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0