41 Frågor. 1 Personlighet

Hittade ett test som var länkat till facebook och eftersom jag annars har en relativt tråkig lördag-kväll så tänkte jag att jag lika gärna kunde göra det. Även om jag är lite skeptisk till såna där test... men här är iaf resultatet:

Din personlighetstyp:
Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Personlighetstypen tror jag stämmer ganska bra, känns så iaf. Men det här med karriärer, där kan jag nog plocka bort många direkt. T.ex hemkunskapslärare, jag som just och just klarar av att sköta mitt eget hem och präst/religionslärare, finns tillräckligt med sådana i släkten + att jag inte är den som precis tycker om att stå och tala inför en massa folk :D

Men där fanns också lärare och barnomsorgspersonal, vilket jag i princip håller på att utbilda mig till. Kul att nånting va åt rätta hållet :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0