Deadline idag!!

Jag undrar nog hur månte uppgiften det här e som jag börjar skriva på samma dag som deadline?? I början kallade jag det för engångshändelse och misstag, men nu tror jag int riktigt att den ursäkten fungerar längre.
Men trots allt så har jag int vari så här aktiv på hela hösten som jag ha vari den här veckan. Fast det beror väl på att jag nu har att välja mellan att laga in dom där uppgifterna nu, eller gå ett extra år i skolan...hmm, jag tror jag väljer det första alternativet :)

Nå nu har ja 6 timmar på mej. På det ska ja väl få det här gjort :P Jag undrar annars om man får göra så, lämna in uppgifter före klockan 12 på natten å att det fortfarande räknas som samma dag? Men om int de har sagt nån tid när d ska va in, så kan de väl int förvänta sig att alla e så duktiga å lämnar in före arbetsdagen egentligen är slut? :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0