en dag på stan.

Första jullovsdagen började med tidig väckning (kl.10) och så traska jag iväg mot stan vid 11. Det blev att luncha tillsammans med Vanessa, Sabben och Ida, namii va d va gott - och länge satt vi (ca 1-tiden). Sedan kollade jag och Ida på julklappar resten av dagen, kom hem vid 5. Såg mycket känt folk, så man fick hälsa till höger och vänster, vanligtvis brukar jag bli stressad av sånt men idag var det bara kul :)

Då jag kom hem bakade jag pepparkakor, och så blev jag tvungen och garnera dem. Det var mindre kul för jag har aldrig sett så fula pepparkakor tidigare :) som tur är, så e d förhoppningsvis bara familjen som ska äta dem :D

Har för övrigt kollat på tv ikväll och har redan hitta en kort serie ja följer med, ett svenskt kriminaldrama i 3 delar. Sista delen kommer imoron!
Ååh, vad jag har saknat tv:n - d faktiskt skönt å sitta å kolla på den...lite omväxling från dataskärmen ;)

Nu borde jag börja sova, det va ju nu under julen som jag skall försöka få ordning på min dygnsrytm - jag undrar nog hur det blir med den saken...?

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer
Postat av: S

Ha, jag tror int dina pepparkakor kan ha sett värre ut än mina vid vårt pepparkaksbak för nån vecka sen. Måst komma över å göra en bedömning ;p

2010-12-22 @ 17:59:38
Postat av: Anonym

haha, du e såå välkommen! :D tro mej, dom äär fula, ja had ingen ork å absolut ingen motivation att laga glasyr på dem. Så ja laga undan d så fort ja kunde! :D

2010-12-22 @ 19:27:59
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0