Filip ♥

Jag har ju skrivit en del om Filip, som alltså är min brors pojke, och kallat honom för världens sötaste kille.
Det är han fortfarande och nu skall ni äntligen få lite bildbevis ;)

Har suttit å redigerat bilderna i photoshop (mest för att det är roligare än skolarbeten) men iaf, här e lite smakprov. Har bara provat mig fram, eftersom ja e usel på att följa tutorials och har int tålamod å läsa på engelska å försöka förstå mig på det, men nånting blev det ju av det hela...
Den här första bilden e lite halvt oseriös, men jag tyckte den blev lite söt iaf.
 






(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Oj, vad han är söt!

2010-12-11 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0