Happy New Year!!

Jag tänker int fråga hur ni ska fira, tycker själv det är jobbigt med den frågan - speciellt om man int vet vad man ska göra. Och int måst man väl egentligen göra något speciellt? Jag tycker att Nyåret är lite väl överskattat, eller?

Nåja, själv skall jag iaf på bröllop :) Kul och skönt så behövde man int planera något desto mer.

Nyårslöften? hmm, nja - jag har faktiskt int funderat på det och jag brukar int göra det heller - sku kännas hemskt om man int sen kan hålla dom ;) men ett kan jag säga: jag skall satsa på sådant som jag verkligen vill göra och kämpa för det!!

Gott Nytt År på Er!! :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0