jullov.

Aah, det är så skönt att få vara ledig. Att int behöva fundera så mycket på när man skall göra det ena och det andra utan man får ta dagen som den kommer :)
Idag har jag legat på sängen halva förmiddagen, varit en sväng till butiken med mamma och sen slagit in julklappar.

Nu sitter jag å väntar på del 3 i kriminalserien (1 ½ timme kvar) och det bara kryyper i kroppen. :D

Annars hoppas jag att jag int piggnar till då jag skall gå sova, som de flesta andra kvällar...igår låg jag och radera gamla meddelanden för att få sömn. Och det var med blandade känslor. Inte världens bästa idé ifall man hoppas på en god nattsömn. Så det rekommenderas ej! Tur så hade jag en iPod med den bästa musiken på så jag kunde somna gott :)
...Ipod är nog något av det bästa som har uppfunnits (efter rakpermanent och plattång förstås) :D

heei, om ni har bra tips på va man ska göra för å bli trött så KOMMENTERA!!! Ni som känner mig vet att jag borde få mycket tips :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer
Postat av: lilla e :)

HAHAHAHA ... rakpermanet å plattång . skrattar :D :D



mitt tips:

hövå på kudde å öögona fast = tadaaaa . . så ha man somna , iaf jag ;)

2010-12-23 @ 12:13:51
Postat av: Miriam

men lilla e, det fungerar inte lika lätt för allihopa, ja har nog provat det där, sidu :) men ja ska väl prova lite extra nästa gång :D

2010-12-23 @ 13:01:25
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0