Just can't get enough.



Nu har jag äntligen skicka in den jobbiga uppgiften, hoppas att int den kommer tillbaka för komplettering, för det vägrar jag! (och jag bara hoppas att int resten av uppgifterna e lika jobbiga)

Idag har det annars varit en mycket bättre dag, om man jämför med igår. :)

De där små ögonen som tindrar och lyses upp av vackra små leenden, och de mysiga stunderna skulle jag kunna leva på hur länge som helst. Kan int jag bara få låna hem några lite nu som då? :D Bara 3 dagar kvar :/
(skulle lätt skippa skolan för å jobba på dagis en tid)

För övrigt så har jag en hel del synpunkter på hur skolan fungerar och hur systemet är uppbyggt, men den diskussionen kanske jag tar en annan dag...

Nu skall jag...hmm, vänta lite...jag vet faktiskt inte. Kanske bara ta det lugnt resten av kvällen (även om en del av mig säger "nej, du hinner inte ta det lugnt, jobba jobba jobba")
Men vi får se, vem vet vad som händer och fötter. (Och NU skall du skratta!) ifall du inte förstod det :P

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer
Postat av: Christina

Skolsystemet är helt åt pipsvängen. Men omdet är något som du/ni stör er på så prata om det med Marina eller de lärare det berör. Vi har haft massor av diskussioner hit och dit och nu äntligen, när vi har ett halvt år kvar lärt oss att ta upp saker vi stör oss på och vill påverka.

2010-12-16 @ 07:26:03
URL: http://christina.ratata.fi
Postat av: lilla e :)

muahahah . ;)

2010-12-16 @ 10:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0