känner sig stolt!

IDAG har jag:

* haft en lång och skön sovmorgon
* skrivit klart TRE uppgifter
* varit till butiken å köpt mumsiga Tack-grejer till praktikplatsen
* packat
* dansat lite mellan varven

och nuu får jag äntligen göra mig klar för natten...

Jag känner mig stolt, jag har nog aldrig varit så här aktiv på en söndag - man skall väl egentligen ta det lugnt på en söndag och ladda inför veckan som kommer, men jag laddar inför Jullovet som snaart e här.

Jag ser äntligen ljuset i den mörka, djupa tunneln jag har kännt mig instängd i. Eller som jag tidigare beskrev det som: jag börjar se en lucka med luft under alla dessa isflak :)

Jag har en sak kvar att fixa, som int behöver vara in före julen, men jag skall försöka, så jag riktigt får njuta sen och kunna satsa på något annat än arbeten hela tiden.
Imorgon är det sista praktikdagen, snyft snyft (även om det skall bli skönt att vara ledig så har jag ju trivts jätte bra och kommer sakna det hela)

men NU sovaa - Godnatt :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0