klassträff

Idag fick jag träffa en del av min underbara klass från gymnasiet, musiklinjen va ju bästa klassen! :D Även om klassträffar brukar hållas så där 10 år efter att man gått ut, så beslöt vi att ta det nu, två år senare. Men nog hade man att prata om för det - och det var jätte skoj med en liten återförening :) mysigt och trevligt!

Igår var jag en riktig soffpotatis. Satt hemma heela dagen och då alla andra var ute å festade på kvällen satt jag framför datorn och redigerade bilder :D tråkmåns kanske en del skulle kalla mig - men jag ansåg att jag inte hade varken lust eller ett behov av att fara ut å trängas med folk. Jag behövde helt enkelt en lugn och skön kväll för mig själv.

Men för att visa att jag faktiskt gjorde något så kan ni få lite smakprov på resultatet :D









(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0