ett häftigt erbjudande!

jag har hört att dansfilmen jag laddade upp för någon dag sedan int fungerar.
Den fungerar visst! Men bara för mig och i vissa länder. Det är nämligen så att Sony Music Entertainment tydligen äger låtarna och har därför blockerat den.
Jag tycker att det är lite dumt, för jag kan ju int precis spela in en egen version av låtarna och även om jag sku göra det så sku den säkert ändå blockas eftersom jag int har tillåtelse av artisten att spela in samma låt.
Usch så krångligt och invecklat. Men så är det nu!
Det dumma e bara det att jag har en till film, där ena låten e samma och den har dom int blockerat?

Lite orättvist är det ändå, jag har 2 filmer på Yotube och då blockeras ena. Så finns det dom som har hur många filmer som helst, och med samma låt!?? Jag förstår int, men det är väl meningen att jag int ska förstå det heller...
Borde kanske för nyfikenhetens skull ringa till Sony och snällt fråga vad problemet är...men jag tror jag undviker det :D

NÄSTA PROJEKT: skriva en super bra låt - spela in den - göra en huippu koreografi till den - spela in den - lägga upp den på youtube - och till sist på bloggen :)

JAG
BEHÖVER: nån som kan skriva en super bra låt - nån som kan spela in den (jag kan va med på ett hörn) - dansare - och någon som kan filma och klippa ihop allt till en häftig video :D

SÖKES: Intresserade!! ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0