motivationsbrist till tusen.

Det finns nog knappast någon gång som man har motivation till att göra skoluppgifter men liite måst man ju ha ibland eftersom det int alltid känns så här tungt.

Under den senaste tiden, eller egentligen under hela hösten, har min motivationsnivå när det gäller skolan och skoluppgifter legat på noll, ibland minus och ibland liite lite på plus. Just nu ligger nivån långt ner på minus-sidan. Och det är int det att uppgifterna är extra jobbiga eller tråkiga, utan jag kommer mig helt enkelt int för att börja. Idag har jag suttit halva dagen med ett word-dokument öppet, med endast rubriken på och nu först har jag skrivit några rader...
Nu skall jag int skriva alltför länge här, för då blir jag aldrig färdig med uppgiften.

Här är bl.a. en av sakerna jag har gjort istället för att jobba flitigt:



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0