...och där tog det löpande bandet slut.

det var nog bara en slumpmässig händelse som antagligen kommer en gång/20 år...

Har varit en rolig skoldag idag (förutom med tenet då) och alla var på gott humör inför det kommande jullovet. Däremot tog det roliga slut då skoldagen var över. För då satte jag mig i datasalen för att skriva klart uppgiften jag börja på igår. Jag skrev kanske en mening men hade absolut ingen aning om vad jag skulle hänvisa till :/ så efter en timmes försök gav jag upp och cyklade hem.
Hann snabbt laga mat och slänga i mig den innan jag måste iväg på träningarna. Och hann också få veta att dansskolan vi har haft i höst kommer att flytta ställe till våren. Längre bort. Vilket betyder, stressigt.

Hade Fli idag på dansen och lärde oss lite grunder i popping och locking, det var intressant och roligt :) 

Då jag kom hem skulle jag pumpa i mera luft i bakre cykelringen, som tydligen har insett att det är dags att strejka eftersom jag inte har haft några problem med den förrän detta år. Och vad händer? Jo, hela ventlien lossnar och innan jag ens hinner tänka, så var all luft ur ringen... nå där satt jag i det kalla förrådet, uppgiven, med en gummibit och en ventil i handen. Nåja, det här fixar jag, tänkte jag och började skruva och ha mig. Efter en stund ringde jag pappa. Gjorde som han sa och 15 minuter senare ringer jag igen och berättar att inget har gått framåt. Efter att ha följt lite olika råd inser jag att mitt tålamod inte var på topp och gav helt enkelt upp. Jag gav upp. Jag orkade inte bry mig, jag får väl stiga upp tidigare på mornarna då så ja kan gå till dagiset. (och det där med att stiga upp på morgonen e ja ju int heller så värst bra på).

Nåja, nu har jag försökt smälta dagens händelser och funderar hur jag skall göra nu... just nu känns det som att jag lika gärna bara kan ge upp, för då jag försöker och det känns som att jag kommer nånstans så tycks jag ändå hitta tillbaka till ruta 1 och får börja om från scratch igen. Inte roligt.




Rushing and racing
and running in circles
Moving so fast, I'm forgetting my purpose
Blur of the traffic is sending me spinning
Getting nowhere

My head and my heart are colliding, chaotic
Pace of the world
I just wish I could stop it
Try to appear like I've got it together
I'm falling apart

Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down
Don't let love pass me by
Just show me how
'Cause I'm ready to fall
Slow me down...

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0