producerar uppgifter på löpande band.

eller ja, int riktigt - men nästan.

Har idag skrivit färdigt och lämnat in rörelseuppgiften (som skulle lämnas in idag) - alltså inget nytt utan samma-gamla-vanliga-i-sista-minuten :)
MEN, jag har också skrivit klart (nästan) en annan uppgift som skall vara inlämnad på onsdag, så för er som inte kan räkna är jag EN hel dag i förväg!! Och det NI! :) d nog första gången under min universitets-tid något sådant sker.
Jag kan ju int precis säga att det är något jag trivs med och kommer att fortsätta med, men just nu har jag ingen lust att sitta och skriva uppgifter på jullovet så jag försöker, försöker få dem undan.

Fast en sak förstår inte jag...VARFÖR skall vi använda källhänvisning till varenda uppgift vi skriver? "skriv en sammanfattning över din observation + samtal med handledaren" så va e d vi ska hänvisa till då? Just av den orsaken blev ja int klar med uppgiften. Och jag läste t.o.m. igenom alla kompendien, ganska noggrannt dessutom (alla utom det danska för det förstod jag ingenting av). Ja, det är också en sak. VARFÖR har vi litteratur på norska, danska och finska då vi går i ett Svenskt universitet!? Det har jag inte riktigt förstått och kommer väl aldrig att få ett vettigt svar på det heller...

Annars så har jag övergått från John Mayer till SIA och senare ikväll till Jennifer Lopez. Vad roligt att höra riktigt gamla sköna låtar av henne :)
ååh, minns ni jackan?? den låg iaf högt uppe på min önskelista :D



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Pattran

Jag tror att de försöker förbereda er inför kanden när de gör allt så invecklat. Men don't worry, man kommer ändå aldrig att fatta var källor ska in och inte ;)

2010-12-14 @ 07:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0