veckan i sin helhet

Nå nu har det börjat falla några små stenar från mitt hjärta :) Den här veckan har varit extremt stressig, men den börjar lida mot sitt slut och snart får man ta nya tag igen.

I Helgen firade vi pappa med släktträff både på lördag och på söndag. Daniel, Mirjam och Filip var hos oss hela helgen och en snabb tjejträff han jag också med.
Och Filip blir bara sötare och sötare för varje gång jag ser honom :) vilket energiknippe han är!

På tisdagen var det skolans julfest. Ettorna hade ordnat en jätte fin julfest och alla klasser hade fina program, men lärarnas var bäst.
Och NU kan jag äntligen avslöja vad jag har pysslat med för dans och grejer (om ingen redan hade räknat ut det). Jag hade gjort en koreografi till några i klassen - ett solo, men med lite extra dansare som vi har övat flitigt på. Det gick bra och jag är SUPER nöjd och Otroligt glad och stolt över mina klasskamrater som var med. (En del av dem hade aldrig dansat sådan här typ av dans förr, PLUS poäng till dem)! En film kanske kommer upp lite senare...

Igår ordnade treorna julsitz i skolan. Jätte god mat fick vi, duktiga toastisar och tävlingen vann VI "Power Puff Pinglorna" :D
Tyvärr var feelisen lite sådär för min del, men sedan då vi kom ut och dansade så var det mycket roligare. En helt bra kväll helt enkelt.

Idag hade jag endast finska i skolan, men det kändes som en lång dag. Nu måste jag läsa på tent om jag på nå sätt hade tänkt klara mig igenom den imoron. Tyvärr finns det absolut ingen motivation eller ork alls. Vad skall jag göra åt det??


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Christina

Hihi, vad glad jag blir när jag läser de fina orden om sitzen. :) Ert dansprogram var fantastiskt bra.. Jag filmade en del av det, kan kolla igenom den när jag kommer på och skicka den till dig så får du den också. :)

2010-12-11 @ 17:50:35
URL: http://christina.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0