“Whatever Happens, Happens For A Reason”

satt å läste lite citat då det där dök upp. Jag tror inte alls på det...
Om det stämmer så skulle jag verkligen vara intresserad av att veta vad orsaken att det hände mig var? Och jag kommer ständigt tillbaka till frågan: Varför?

“There comes a point when You're more important than your past.”

sant! men när e den tiden då? påverkas man int hela tiden av sitt förflutna?
ikväll blev d en riktigt fundera-tillbaka-kväll. inte bra. förhoppningsvis den sista!
ja vill se framåt. för ett tag kunde jag det. med en person som jag lärt känna. jag trodde inte att det fanns sådana som du. jag kan förklara. jag kommer att göra det om du vill. då tiden är inne.

“You can not always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump.”

okej, kanske det inte kommer ett tillfälle då tiden är inne. jag känner hur det pirrar till i magen. Hur hade jag tänkt att det här skulle gå till? jag undrar... ja e rädd att det rasar samman. det vill jag inte. vad gör jag då? ja har en tanke, hur jag vill att det ska se ut. vad tror du?

“You gotta take some chances, you gotta risk losing it all, you gotta close your eyes and leap because it might be worth the fall.”

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0