7 timmar på stranden!!

Oj, oj, oj vilken låång dag! :)

För det första kom min småkusin Frida hit till Vasa. Så halv 12 på förmiddagen for vi till stranden och spela beachvolley! Jag har nog saknat att spela med min kära småkusin, å vi va ganska bra med tanke på att vi inte har spelat på säkert 2 år! Då klockan var 3 måste hon fara tilbaka, men ja lämnade såklart dit. Träffade på Soffi och solade med henne en stund och fortsatte sedan spela med samma gäng och några till. Fick lära känna några nya tjejer som var riktigt trevliga. Hoppas vi ses en gång till! :)

Det märktes att man hade varit där länge och att det var så varmt. Det blåste ju knappt. Sanden var helt stekhet. Men kul var det. Jag kom hem vid 7 tiden, sista timmen var det nog slött spel från min sida och kollade på i slutet. Kroppen sa nog emot. Int hade man fått i sig så mycke mat heller så... Men ååh, det var en riktigt skön söndag på stranden!

Nu har jag pratat en timme med underbara Thessan via skype och planerar att få hit henne snart :) sku va roligt ♥


...Jag känner din besvikelse. Okej, jag förstår dej på ett sätt men det är inte så lätt. I alla fall inte för mig. Inte just nu. Men vi får väl se. det lär väl också rinna ut i sanden...

Nu ska ja si på fotbolls finalen!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0