bästa eftermiddagen/kvällen på Länge!

varför? JO, för att ja fick spela beachvolley me en massa trevligt folk.
Först for jag å Michelle ti stranden för å kolla om nån e där...å vips, den första man träffar på e Vincent å så va Nicke påväg :) Dom ha blivit våra nya beachvolley boys, haha. Å så kom Ida å vi spela lite - Michelle for hem och efter en stund kom några och fråga om vi ville spela med dem. Så vi spelade 5 mot 5, ganska jämna lag och det blev match efter match.
Och jag fick va i bästa laget :D jag + 5 boys = inte illa det inte ;)

Nåja, vi kom 4-tiden och klockan va 9 då jag va hemma så nu är det en trött men lycklig flicka som ska äta lite å sen gå sova för att orka jobba imorgon. Jag känner på mej att ja kommer att sova gott inatt! :)

Och så fick ja ett trevligt samtal idag, jag måste säga att Du överraskade mej lite. En annan gång! :)

Godnatt på er!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0