efter många om och men

Nu e d gjort! Den där delete-knappen ja skrev om tidigare...nu trycktes den ner och ja ångrar det absolut inte. Borde som sagt ha gjort det för länge sen. Varför ja tvekade vet ja faktiskt inte..kanske jag innerst inne trodde att det skulle gå om efter en tid. Men det gjorde det inte så nu är den chansen bortblåst.
Det känns...skönt!

Nu har ja nya funderingar att ta itu med :) har konstaterat att ja nog är lite av en funderare, ibland e d bra och ibland mindre bra. Men sommaren ger en nya möjligheter och man ska vara öppen för allt. :D

Jaa, jag skulle ljuga om jag sa att det inte kändes lite pirrigt första gången. Det är ju trots allt ganska länge sen jag såg dej. Men det kändes bra. Nu vet jag bara inte riktigt vad jag skall göra? Men det får nog tiden visa...

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0