flumm :)

Ja e jätte trött, har varit det hela dagen, men känner att ja borde skriva lite här - så bli int förvånade om d e lite flummigt :D

Resten av helgen i Jeppis blev bättre - hade riktigt roligt i lördags, trots att det var super trångt, men träffade mycke känt folk, som jag inte sett på länge.
Händelserik kväll, fick vara med om lite drama och annat lustigt.

På söndagen fick ja vara tillsammans med Filip så länge jag var hemma ♥. Vi var ute på promenad och kollade på alla bilar, cyklar, mopeder å allt vad vi nu hittade. Lekte lite i lekparken och annars bara hade jätte roligt.
Han är en underbar liten kille, som får en att glömma allt som finns runt omkring en. Det är bra och jag blir alltid på så bra humör då jag får vara tillsammans med honom. Min älskling!

För övrigt händer det inte så mycket just nu. det står lite still. Jobbar sista veckan, ska bli skönt med ledigt och med sovmorgon sen! :D

Som sagt, idag är jag trött och skall gå sova tidigt, så jag avslutar här för denna gång.
Ont i halsen har jag å, blää :/

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0