Jakobsdagarna...

Nu är jag äntligen tillbaka i Jeppis. Har nog saknat det här stället och framförallt min lägenhet! Så det känns skönt att va här. Jag har int varit så aktiv med bloggandet nu, jag har haft mycket att skriva om så det slutade med att jag inte skrev något alls...

Igår kom jag hit med Therese och Camilla. Vi var och kollade på lite dansuppvisningar och sen ut och träffa lite folk. Det var roligt att se min egen grupp uppträda, men det kändes lite snopet att titta på då jag kunde en del av danserna...men så e d ibland.
På kvällen träffade vi Ida (från min klass) och så försökte vi hålla ihop alla 4, vilket int alltid var så lätt. :)

Sammanfattning av gårdagen --> Hmm... - Jaaa, va ska man säga??

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0