Nokia 2690

Japp, det är min nya telefon! :) Inte speciell häftig, men den e tunnare och lättare än min förra.
Orsaken till att ja köpte ny var för att batteriet i den gamla var så dåligt + att skärmen var svart i kanterna och skalet på baksidan hölls inte fast. Jag kunde helt enkelt inte prata i telefon för den dog alltid. 
Så NU är det bara att ringa och jag kan prata hur länge som helst, nästan iaf ;)
Dessutom blev det billgare att köpa en ny än att börja fixa min gamla. Men som tur var, fick jag behålla den så jag kan alltid byta emellanåt :)

Igår kväll var vi och spelade lite beachvolley, träffa på samma killar och spela med dem igen :)
Då jag kom hem hoppa jag snabbt i duschen och sen blev det tv. Jag borde ju egentligen ha gått och sova eftersom klockan var vid 10. Men jag ville se programmet så då blev klockan 11 och sen var den halv 12 innan jag låg under täcket.
Ni kan ju tänka er hur pigg jag var då klockan ringde 4.45 :/

Det är tungt att jobba då man är trött. Så är det väl för alla, men det känns som extra jobbigt med mitt jobb :) Jag orkade just och just knuffa på en skottkärra där det ända som var i den var en räfsa och en borste. Det var jätte tungt ;) men som tur var det en kortare dag och jag fick fara hem kvart över 12.

Sen dess har jag bara tagit det lugnt, snart blir det väl en sväng till stranden, men ingen beachvolley idag... ryggen börjar säga lite emot och jag känner att jag borde vila den lite. Typiskt att den int ännu heller är bra!! Bättre är den men inte bra :/

OCH så borde jag börja planera till min kommande dansgrupp i höst. Jag måste börja välja ut låtar och göra koreografier. Egentligen skulle jag inte göra det redan, men eftersom man skall lämna in en planering över vad man skall göra så är jag nästan illa tvungen att börja på.
Jag vill ha flera olika stilar; street, jazz, modernt, show m.m.
Så nu behöver jag låtförslag!! :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0