You made my day...

jag trodde att d här skulle bli en likadan kväll som förra lördagen, dvs. inget att göra - bara sitta hemma...

Jag väntade på samtal som aldrig kom.
Och när jag som bäst höll på att ge upp, fick ja frågan om jag ville komma å spela beachvolley.
Jaa, varför inte. Onödigt att sitta här hemma och bara vänta.

Jag vet att jag sa att jag inte skulle spela idag - sku ju vila ryggen! Men det gick såklart inte - nu värker den lite istället. Men det värt det! För det var jätte roligt att spela - super väder, bra sällskap (3 boys + jag) och bra spel (för det mesta).

Jag är jätte glad att jag får spela med detta gäng, jag är inget proffs - men jag är inte heller dålig! Och jag spelar som bäst då jag spelar med sådana som är bättre. Där har jag nog min käre bror att tacka.
Sidu, då vi var lite yngre så brukade jag få följa med honom och hans kompisar då de skulle spela. Inte fick jag alltid vara med , men jag fick mycket bra erfarenhet därifrån, så TACK för det!!

Vi for vid 5-tiden och kom hem ca halv 9. Vi spelade nästan hela tiden och med lag som 2 + 2 så blev det förstås lite mera spring. Så nu är jag jätte trött och ska faktiskt börja gå sova.

Imorgon har jag sovmorgon och är ledig = Sköönt!!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0