bläää

Alltså näää jag vill INTE till Vasa å jobba. Ju mer ja tänker på det desto mer ont gör det att bo där resten av sommaren... okej, klart jag VILL träffa mina kompisar, ligga på beachen å spela beachvolley, förstås!! MEN jag vill inte gå miste om det Viktigaste i mitt liv, DANSEN!! Nu när jag äntligen är med i en grupp, som satsar helhjärtat, och man får kämpa för att hänga med i svängarna, som inte håller upp med träningarna bara för att alla andra har sommarlov, jaa DÅ kan jag inte satsa till 110 % för att jag måste vara i Vasa! Det gör ont då jag tänker på det, kommer antagligen att missa Jakobs Dagar, ED:s ÄNDA uppträdande på hela året. Fattar ni hur ONT det gör!!?? Jag skall försöka göra så gott jag kan, blir att träna mycket på egen hand, men det känns som att det int kommer att hjälpa. Jag vet inte ens om jag får ledigt för att fara på Jeppis dagarna, gaaah!!

Och för er som inte förstår er på varför man ska va så upprörd för att man missar lite dans, då man får göra en massa annat skoj på sommaren, så kan ja ju säga det att för en som i ett år har dansat minst 5 gånger i veckan från morgon till kväll, så känns det ganska tomt nu med ynka 2 ggr i veckan :/

Nåjaa, ja tänkte ju jag sku fixa det sista på mitt arbete ikväll så jag slipper tänka på det imorgon, men feelisen for totalt och jag orkar int bry mej om det nu, så jag skriver imorgon på förmiddagen istället. Så att jag sen får lämna in det å glömma skolan för resten av sommaren!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0