chill

Det här ha nog varit en riktigt chill dag. Jag steg upp ganska sent, la mig framför tv:n å kollade på festkonserten som kom i fredags för Victoria å Daniel. Sedan ha ja suttit å kollat One Tree Hill avsnitt på datorn, å nu ska ja...hmm, vet int :)

Ikväll blir det fotboll å tidig läggdags, ska upp på jobb imoron. Första jobbdagen å jag börjar klockan 7. Tidigt, tidigt, men förhoppningsvis är det fint väder så man kan göra något roligt på kvällen.

Int ens min telefon har ringt idag?? Int ett mess, int en signal ;) Sköönt med såna här dagar ibland oxå. Man måste få komma bort från den "stressiga" vardagen, å bara njuta av att vara hemma. Så ha en fortsatt skön dag!



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0