fredag - kväll

Igår sku vi chilla en stund hos Soffi. Men det blev nog lite annat än chill ;) vi började med att äta en jätte god bärpaj med glass, Mums!! Sen stod det en chipsskål framme som man kunde mumsa i sig medan vi spelade poker. För mig gick det jätte dåligt, jag fick alltid så dåliga kort, tyypiskt!

Nåja, klockan gick och vi slutade med poker å skulle göra nå annat. Blev att kolla lite youtube klipp (Michelles idé, som vanligt) och sedan kände vi för att träna lite. Vi hade äti så mycket onyttigt så vi började styrketräningar å tävla i vem som orkade hålla längst osv. Det blev nog riktigt svettigt, och tungt var det. Men SÅÅÅ skönt efteråt!! Stretcha en stund å till slut pusta alla ut, trött å slut va man...

Då jag kom hem var det meningen att ja skulle sova direkt, men jag kunde ju int låta bli att sätta på datorn så det blev en stund framför den.

Tack vare att ja va upp så läng igår blev det å att ja sov länge idag. Mamma väckte mej 12 å då fick ja lite bråttom. Vi skulle ut å äta me tjejerna, fira Soffis födelsedag! Grattis vännen ♥
Maten var god och mätta fortsatte vi till H&M och leta bland en massa rea-kläder. Jag som sku spara på min ekonomi kunde ju int hålla mig från att köpa nå lite. Men allt va på rea, woohoo!!
Dessutom ha ja spana in ett par klackskor på Andiamo, 59 € kostar dom. JAG VILL HA DOM!! Men måst fundera om ja egentligen har råd med dem...varför ska alltid pengar vara ivägen för det man vill göra eller det man vill ha??

Det bara regnar och regnar där ute, och jag är jätte trött. Så jag tror att det blir en chill hemmakväll ida. Börjar ju jobba på måndan så ja måst ladda upp inför det. Tidigar morgnar, usch!!

Ha en sköön lördagskväll!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0