Grönwall

Idag har jag lyssnat på en hel massa bra låtar!! En av de artister jag lyssnat mest på är Erik Grönwall och hans två album: Erik Grönwall (2009) och hans nya Somewhere Between A Rock And A Hard Place, jätte bra!! Några andra artister som jag har lyssnat på är Marion Raven, Michelle Bonilla (nya för mig) och Amy Diamond.
Det är så underbart då man hör en massa bra musik, jag skulle kunna sitta inne hela dagen och bara lyssna, lyssna. Crazy, vilken effekt musik kan ha på en...

Jag har också hunnit med lite saker idag även om jag steg upp ganska sent (igen). Har t.ex. hämtat mina linser, skrivit på mitt arbete, snart klar, dansträningar och chillat. Som en sommarlovs dag skall vara. :) Lite varmare väder ännu så sku d vara: Perfect ♥

Lägger upp två låtar här som har snurrat på repeat några gånger:

Is It True - Erik Grönwall


Deserve Better - Amy Diamond


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0