Happy B-Day ♥



Vad är det för dag idag? Det är ingen vanlig dag, för det är Bästa Ericas Födelsedag!!! Grattis, grattis, grattis! Hoppas du firar den i gott sällskap å har d jätte skoj! (Synd att ja int kunde komma med frukost på sängen å väcka dej) :/

Och för er som inte vet vem ja riktar mitt inlägg till så är det världens bästa å snyggaste vän ja har ;) vi gick ett år i samma skola, på samma linje (dans) och bodde i samma stuga. Även om det var en kort tid känns det som att vi har känt varandra sen vi var små.
Och du vet att du alltid kommer att betyda mycket för mig och jag finns Alltid här för dej... Anytime!!!!
Tyvärr är avståndet nu alldeles för långt, men snaaart träffas vi å då ska vi banne mig dansa å shejka så vi int kan gå nästa dag, å prata om ALLT skoj å göra massa roliga saker!!

Nu måst ja sluta innan jag helt flyger iväg på moln ;) men Erica - PUSS på dej å 1000 kramar från någon som saknar dej så enromt mycket ♥♥♥♥♥

Ps. Sorry att ja knyckte din bild, men du äär ju bara för snygg ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0