helgen...

Tjaa, va ska ja säg. I fredags var jag å Camilla å kolla Sex and the City 2, suuuper bra film, se den om ni int ha sett den!! Man fick sån feelis av den, å nu vill ja oxå åka till New York och till Abu Dhabi, eller va d där ställe nu sen hette :) Efteråt blev d en sväng till Netti, men min trötthet å hunger hann ifatt mej, så det blev en rätt så tidig kväll.

På lördan yra jag på "stan" alldeles för länge. Skulle egentligen bara hämta mina linser, men det visade sig att det var stängt och då kom jag hem med lite annat istället...jaa, så går d ibland. Inga dansträningar hade vi idag heller och jag måste säga att det var ganska skönt, det kändes faktiskt att man hade en ledig lördag. Så nu blev det ingen stress för att hinna vidare till Camilla på kvällen...ett litet gäng som satt å kolla en massa youtube klipp, skratta å annat roligt, riktigt nice ;) sedan drog vi iväg ti kära Netti, sedan O'learys å till sist men inte minst, Melody.
Det var myki folk ute, å en hel massa vita mössor såg man dvs. studenter (man börjar känna sej lite gammal) :D btw, fick lite roliga komplimanger igår också, haha, allt får man höra. Men det e bara att tacka å ta emot, tur d va positiva iaf!
Det blev en sen kväll/tidig morgon, hur man nu vill se på saken, så denna söndag har nog varit en riktig lazy day. Men kanske ja piggnar till och skriver halva natten på mitt skolarbete istället, who knows?

en sak till...diskussionen inatt fick mej lite att fundera tillbaka på sommaren, lite jobbigt på ett sätt för jag vet ju hur det är... Och för tillfället vet ja int hur det står till, men jag hoppas att jag får en möjlighet att ta reda på det...för det är någonting me dej som jag int kan släppa, nånting, men ja kan int komma på vad, and it kills me... kanske bara det att du fanns där då jag behövde någon som mest. Jag kunde berätta saker åt dej som ingen annan visste, visst var det tugnt, men i slutändan var det värt det. Så tack för att ja alltid har kunnat vända mej till dej då det har behövts!



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0