sol

Åh, va härligt att sommarvärmen e påväg tillbaka. Har idag suttit/legat på balkongen och solat samtidigt som jag försökte läsa om musikalisk barnkultur, jätte intressant, NOT! Men nu har jag kommit igång så månne int d ska gå ganska snabbt å skriva sen...

Jaa, igår va ja på dansträningar å idag värker ryggen å e int alls bra... å d blir int precis bättre av att ja ska på träningar snart igen... MEN ja försöker å hoppas så innerligt att ja sku slippa d här. Jag har varken tid eller råd med det här just nu, fysioterapin hjälpte sist, men jag fattar int varför det kommer tillbaka? Det är över 1 år sen nu jag kände av det första gången, som tur e d int lika besvärligt nu som det var då!

Det är nog sköönt med sommarlov, även om jag har nå skolarbeten kvar, men nu får man liksom ta det lugnt å göra vad man vill på dagarna :) den här veckan har jag sovit ganska länge, lite för länge på morgonen, men det är så skönt att sova! Å solen, tack för att det finns sol! Man blir på så soligt och glatt humör då, meeera sånt!!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0