Streetdance - 3D



Åååh, nu har ja ÄNTLIGEN fått se den efterlängtade filmen, Streetdance på bio, i 3D!! Det var min första 3D film å jag blev grymt imponerad. Sjuuukt bra dansfilm, d va verkligen en dansfilm me mycket danser, asbra musik å GRYMMA dansare!!! WOW, säger ja bara!
Så jag kunde ju int hjälpa att jag hade sån sjuuk dansfeelis efteråt så jag tog ner spegeln från väggen, satt den mot väggen och hade äntligen nånting att dansa mot. Mycket roligare då man såg sej själv, tänk att ja int ha kommit på d förut? Nu har jag hållit på i 2 1/2 timme å sku gärna fortsätta huur länge till som helst, men kroppen börjar säga emot, speciellt ryggen :/

Btw, d glömde ja å säga...dom hade skiit snygga kläder i filmen, så nu önskar ja att ja hade massor me pengar så ja sku kunna inhandla lite nya däänskläder!!

En massa nya danslåtar ha ja å hitta så feelisen e på topp å ja e på PARTYY humör!! ;D


nu ska ja coola ner lite, äta lite glass, å kanske si på nån film :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                   (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0