trääna

ja e riktigt på träningshumör jag nu. Va ut å sprang me Emma igår, va no nära att ja stanna hemma, men kunde ju int låta henne fara utan sällskap så jag följde snällt med ;) Å d ångrar jag int EN sekund! Det var så skönt å så fick man ta en skön dusch sen å kolla på tv resten av kvällen ;D peerfect!

Idag va d nog tungt å stiga upp, va trots allt upp ganska länge igår, men sen då ja kom igång kändes det bra. Jag har varit till skattekontoret efter ett nytt skattekort, å så ha ja fått tibax mina pengar som ja glömd i Jeppis.
Tack Madde!! ♥

Nu sku ja vila fa ut å springa, eller styrketräna eller nåt liknande...men ska väl nog ta d liite lugnt så ja orkar resten av dagen. Jag får träna lite senare...
Å ja saaaknar dansen!! Jag vill dansa! Det går int så bra i ett rum med 1x1 meters utrymme, d lite trångt...men ja får väl öva på lite coola moves så läng ja väntar på mer space ;)

snart ska ja ti stan me mammsen å ikväll ska vi väl hitta på nå me chicksen :D

MEN ja vill ha sommarväder nuuu!!! Eller åtminstone att d sku sluta blåsa, för ja vill å spela beachvolley!! NUUU :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0