trött...

Då jag stod där, tänkte jag tillbaka. Tillbaka på den första gången jag såg dig. Det var något som jag fastnade vid direkt och det tog mig nästan hela sommaren att förstå vad det var. Det gick så lång tid tills jag anade att du hade en annan. DÅ förstod jag att jag ville att du skulle vara min. Men jag flyttade bort efter den sommaren och tänkte inte desto mer på det.
Sedan kom nästa sommar - du var där igen. Och jag visste inte vad jag skulle göra eller säga. Men jag måste säga något...Det gick en tid innan jag vågade ta chansen men svaret jag fick var över förväntan. Vi lärde känna varandra, jag kunde prata med dig om vad jag ville. Du kändes så nära. Och än idag har jag inte träffat någon som du!
Så idag, då jag var tillbaka på samma ställe och visste att du inte skulle vara där, kändes det tomt. Jag tittade på platsen du brukade sitta vid - tom. Jag sökte dig, men fann dig inte. Jag visste att det skulle vara så, men kunde inte sluta tänka på hur det skulle kunna vara...OM...

Klockan e 8 på kvällen å ja känner nästan för att gå sova :) Det e nog ett extremt undantag då d gäller mig, men idag steg jag faktiskt upp kvart före 6 för att hinna till jobbet till klockan 7. Första dagen på gravgården är avklarad, tyvärr med en mycket svullen och sjuk tumme. Jag har klippt såna där stora buskar hela dagen och efter att ha använt samma hand i princip hela tiden är det kanske inte så konstigt att den är sjuk, så nu sitter jag här med en ispåse å suckar :(

MEN så ser jag dom här:

visst e dom fina!? Jag har spanat in dom länge och idag var dagen jag köpte dem! Ungefär hela dagens intjänade pengar gick till dem :/ men det var det absolut värt!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Erica

wooohhhh niiice skor!

2010-06-21 @ 21:52:37
URL: http://bouncewithme.blogg.se/
Postat av: Pepe

Shit va niiice :D love them!

2010-06-22 @ 21:06:11
Postat av: Miriam

thaanks ;) nu gäller d bara att öva sig å dansa i dom ;)

2010-06-22 @ 22:21:50
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0