tyyypiskt

ÅÅÅH, KLANTIGT!!! alltså ja va till Jeppis ida me föräldrarna för å få hem allt ja ska ha över sommaren + att ja had dansträningar. Ja hade packat allt klart före träningarna å då ja kom hem sku vi bara bära ner allt å ta det sista. Å så när ja tänker ta sista väskan frågar mamma om ja verkligen behöver alla väskor, så beslöt ja mej för att lämna hem just den. SÅ ja tog ut skorna å vattenflaskan ur den å lämna den hemma.
Då vi kommer till Vasa å ska beställa från Drive-In (Hesburger) så kommer ja på att jag får billigare me studiekortet å då ja tänker efter var min börs e slog det mig...."Den e ju i väskan som ja lämna hemma"!!! åååh, å d va ett undantag att ja hade med pengar till dansen (d va alltså samma väska), ja sku betala för sommarens träningar å då tänkte ja inte på att flytta över pengarna sen.

Så nu sitter ja här i mitt lilla rum i Vasa, utan körkort, bankkort, studiekort å pengar. Det absolut viktigaste!! Det här betyder nu att ja sku måsta åka å hämta det där här nån dag, ja vill int, ja orkar int, ja har varken råd eller lust...men d väl bara å inse att sånt kan hända :/ *suuuck*

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0