;(

gårdagen blev nog inte alls som jag hade tänkt mig...missade halva eurovisionen å missade resten av kvällen, synd å tråkit, d va verkligen inte meningen :(
nå hörde iaf att det var Tyskland som vann, Grattis för det!

Till en helt annan sak...
Nu har du blivit klar från yrkes och har fått din examen. Den här dagen skulle jag ha firat med dej, men nu blev det inte så. Men jag vill ändå passa på å säga ett Grattis! Känns lite dumt, så här via bloggen, som du dessutom kanske inte läser. Men det tycks vara ända sättet...

Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla nån film, imorgon blir det att fortsätta på dom trevliga skolarbeten ja har kvar :/


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0