låång dag...

eftersom jag satt uppe halva natten och fixade på bloggen då ja egentligen skulle göra skolarbeten så fick jag mitt straff idag. Skulle till skolan till 11 för att skriva nå kopieringsräkningar, tråkit, men d gick helt snabbt. Sedan hade vi en miniolympiad åt förskolebarn, d gick bra å d va skoj ;D (kunde dock ha varit soligt å fint väder)
Men sen var ja tvungen att stanna i skolan och fixa barnlitteratur presentationen tills imorgon. Å va ja kämpa, d tog SÅ emot å laga d, men efter lite suck å stön blev ja klar och kom hem halv 7.
Om man tänker på att vi inte har haft så mycket i skolan de senaste veckorna så kallar jag det där för lång dag!
Nu ska ja ner en våning, chilla, umgås å spela spel resten av kvällen. Ska bli niiice ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer
Postat av: Erica

sv: Haha ålands nästa topmodel :D



Du är duktig som kämpar på i skolan gummsan! snart är det sommarlooov:D

2010-05-27 @ 13:11:02
URL: http://bouncewithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0