1 timme, 14 minuter, 22 sekunder

så länge pratade jag just i telefon me bästa Michelle ♥
det märks kanske att vi int ha prata på ett tag för mycket skvaller hann vi med :)
Tur att vi pratar gratis också - annars sku ja nog ligga på minus sidan för lääänge sedan.

För övrigt har det varit en lite tyngre dag - huvudet har kännts tungt, det gör ont då jag sväljer och jag har kännt mej extra trött. Dvs. att jag håller på bli förkyld, vilket int alls är nå bra :/
Så i helgen skall jag ta det lugnt, fixa det jag måste fixa och annars bara pyssla om mej själv :)

Här är en skön version av den nästan sönderspelade "Wonderwall"
(obs! jag tycker int den e sönderspelad)



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0