beslutsångest.

Nu har jag varit jätte dålig på att uppdatera, jag vet. Men jag har int riktigt veta va ja sku skriva om, tråkigt att läsa om det bara handlar om va ja pysslar med om dagarna.
Men kanske ni vill veta det iaf :)

Som bäst håller vi på med småbarnspraktik (2 veckor) och snart har första veckan gått. Det är jätte roligt, jag stormtrivs och alla barnen är såå söta :)
För övrigt har jag int hunnit göra så mycket annat än träna och några kvällspromenader i höstmörkret. Skönt att man har haft sällskap då å int behöva traska runt å va rädd för minsta lilla skugga :D
man vet ju aldrig med det här mörka jeppis ;)

Och idag var jag på StreetJam, vilket va ganska läng sen jag var sist. Och såklart var det ju jätte skoj, jag känner redan att jag kommer ha träningsvärk imorgon :D

Nåja, till min beslutsångest, som det här egentligen sku handla om....
Alltså, jag håller på att planera ett program till julfesten, jag har en massa idéer men kan int bestämma mej för vilken jag skall välja. Och det börjar bli lite bråttom eftersom jag borde ha en del klart tills skolan börjar igen, dvs. om 1 vecka!! Och eftersom tiden/klockan int riktigt e min bästa vän nuförtiden så är det liksom lite svårt.
(Klockan bara springer iväg så jag hinner int få någonting gjort om dagarna)

Och nu fick jag en ny idé - för låten jag har väntat sååå länge på har ÄNTLIGEN kommit!!

Who U Are - Jessie J (Step Up 3D Soundtrack)



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0