idol.

Förr följde jag med idol jätte noggrannt. Alltså det var katastrof om jag missade ett avsnitt :) men nuförtiden orkar jag int riktigt följa med. Alla klipp innan själva tävlingen börjar tycker jag är halvt värdelösa. Jag mena, okej, visst skrattar man ibland åt dom som gör bort sig osv. men va e d egentligen för idé. Det är ju en sångtävling, då vill man ju höra dom bästa å int dom som bara e där å joksar :D

Men det som är bra med idol sen då de börjar sjunga inför publik, är att man får höra lite andra versiner av orginallåtarna. Och ibland kan det t.o.m. vara bättre än orginalet.
Här e några verisoner som jag gillar :)

Eddie - They Don't Care About Us


Mariette - Dear Mr. President


Daniel - The Scientist


Calle & Mariette - Someone New


Sebastian - Life On Mars



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0