"man kan inte lära någon som inte vill bli lärd"

Äntligen är den här veckan slut och det är lilla jul imoron, mysigt :)

Den gångna veckan har väl gått lite sisådär. Visst har det funnits något bra med varje dag, men till största delen har jag känt mej irriterad och sur över det ena och det andra.
Kanske är det armen som har varit största orsaken, kanske stressen över alla skolarbeten, julfesten och alla danser hit och dit. Kanske över något annat.

Jag förstår inte varför. Jag har vridit och vänt på det tusen gånger, men jag förstår verkligen inte! Kan du int bara säga var felet ligger?

Idag efter skolan lämnade jag och Nela kvar för att öva på dansen. det gick riktigt bra och roligt var det :D efteråt en sväng å kolla lite kläder, det var mindre kul eftersom vi int hittade nå :/ så en skoldag från halv 9 till halv 6 på en fredag e int alldeles för tokigt, eller e d kanske? :D

Det här är något jag satsar på. Så om int det kan respekteras och förstås så kan jag säga att det int e nån idé å försöka. Jag brinner för det och därför lägger jag ner all min energi och hela mitt hjärta på det. Det betyder int att alla andra måste göra det, men lite respekt tack!

Det bästa den här veckan var onsdag kväll då jag trippa ner till Emma en "sväng" som slutade med att jag kom hem kvart över 2, ooops. Men vi prata å prata, å ja fick igen äta av de goda pizzorna och mumsiga taco-pajen hon har bakat!!
En riktigt trevlig kväll och skönt att diskutera lite sånt som ha vari på hälft...
TACK Emma ♥

Fick annars veta från röntgen att det inte var något desto allvarligare med armen, ska äta burana i en vecka nu å vänta snällt på att den skall bli bättre. Jag kan iaf röra den lite bättre än förr, men istället värker den så tuusan nu som då.

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer
Postat av: lilla e :)

<3 kram på dej vännen min! :)

2010-11-26 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0