S.T.R.E.S.S.

Jag e stressad. Jag har massor att göra. Jag får inget gjort...

jag förstår int riktigt om det är nån sorts period ja går igenom nu eller va som har hänt, för ja får absolut inget gjort. Får ingen början. Just nu är jag efter med så mycket att jag int ens kan strukturera upp när jag skall göra vad, vilken litteratur till vad och det ena med det andra. Och det värsta är att jag int ens ser ett slut på det hela.

Nu är tenten över, skönt och det gick helt okej. MEN, nu sku ja måsta få 2 arbeten klara innan fredag. Har träningar och övning ikväll, övning imoron efter skolan, stubi middag på kvällen, å på torsda skola å sen hem. Alltså fullt schema. Och även om jag jobbar bäst kvällstid/nattetid så kan jag int riktigt fortsätta med det mera den här veckan, eftersom ja måst orka upp till skolan - idag var det tungt och då steg jag upp 10 :/

SJÄLVDISCIPLIN är nog något jag totalt saknar eller int ha utvecklat ännu. (det är nu man sku måsta kunna dom där gubbarnas teorier, dom har säkert nå smart att säga om saken) ;)

Nu passar det nog sig. Jag trodde jag var ute ur bilden, men tydligen int. Snälla, bestäm nångång, ja e lite trött på det hela. 

Aah, mitt huvud går på övervarv hela tiden. Finns inga utrymme för att pusta ut, slappna av.
Det känns som om ja ha fallit ner bland isflaken och letar frustrerat efter ett öppet hål som jag kan simma upp till för att få luft.

Jag drunknar snart.

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0