tandläkare, tråkig matte, träning, tungt

Sov int så bra inatt eftersom jag låg och funderade på tandläkartiden jag hade idag. Usch, borra två hål, vilket nog gick bra, men roligt var det ju inte. Svullen som bara vad, men det har gått ner nu, sköönt!

Har varit i skolan för endast 2 mattelektioner - tjaa, int heller så kul, men bättre än jag hade förväntat mig och vi fick sluta ganska mycke tidigare så jag slapp stressa iväg till träningarna.
Hann hem emellan, ta det lugnt, försöka få nå mat i sig (det blev en liten skål youghurt) så en ganska så trött och hungrig flicka for iväg på dansträning :D

Träningarna var jätte tunga (de är alltid tunga om man ger 100 men idag var det EXTRA tungt). Mycket styrka-/teknikövningar, gick genom alla danser och Såklart tog vi den dansen jag kunde sämst om och om igen. Och idag ville helt enkelt int alla steg sätta sig på rätt plats i min lilla hjärna så det var int heller så kul.

Tog mej hem trots allt och väl hemma sura jag en stund på soffan och så tog jag mig i kragen och gick långsamt genom den dansen, även om jag just och just hölls å stå på mina egna ben. Men då stegen började komma fram och sätta sig rätt så gick det 1000 ggr lättare.
Och så körde jag lite extra styrka, mest för att jag va irriterad :D

Så nu är det en totalt slutkörd flicka som ligger på golvet och funderar om hon skall orka ta sig upp och gå i duschen eller om hon skall sova här :)

Dessutom borde den här flickan få nå mat i sig. 2 smörgåsar, vatten och lite youghurt är långt ifrån vad som borde finnas i magen den här tiden på dygnet!

Sen blir det nog att lägga sig i sängen, kanske se en film och sooova!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0