uppdatering.

längesen, igen.

helgen kom och gick väldigt snabbt. I torsdags blev det ingen streetjam, som jag hade sett fram emot. Det var för lite anmälningar och det är inte första gången det händer.
Så snälla, om DU inte har något speciellt på torsdagar 19.45 - 20.45 så kom till FITNESSSTREETJAM!!! Det är jätte roligt och man BEHÖVER int vara dansare för å vara där, stegen gås igenom ordentligt och alla e där för å ha roligt å svettas! :D  

Istället blev det Harry Potter med Paukku, Nela å Thelma :) så int blev kvällen helt bortkastad. Filmen var spännande, jag väntar på andra halvan, även om jag nu int riktigt hänger med i handlingen. Kanske man borde ha läst dom där böckerna så sku man förstå lite bättre - men det har ja int tid med (eller så är jag för lat) :D

På fredagen gjorde ja väl int speciellt mycket på dagen, tog det mest lugnt. Och på kvällen var samma tjej-gäng, + en till, till Netti och chilla. Såg någon bekant men annars var det mest okända människor. Det är nog ett tecken på att man har haft alltför lång paus från det sociala samhället runt om en.
Dig träffa jag iaf, och det är inte lång tid kvar nu... :)

På lördagen var det dansuppvisning som stod på schemat. Danspuls, som JKG ordnade, hölls i Runebergssalen. Det var många grupper som dansade, mest barngrupper och så vi då förstås (den bästa) haha, nej, men det gick faktiskt riktigt bra! Lite förvånansvärt bra. :) och jag hade en jätte fin frisyr, som bästa Paukku fixade åt mej. Tyvärr har jag ingen bra bild av den, kanske det kommer upp en senare ifall den duger.
På kvällen blev det sen Melody, efter en lååång frånvaro därifrån :) så det var roligt, bara att största delen bestod av 40 + eller så kändes det iaf.

Idag kan jag säga att jag vakna kvart före 2, men sku ha kunna fortsätta sova säkert hur länge som helst. Så efter att ha legat en lång stund i sängen (ca en timme) kom jag mig upp, tog en dusch och försökte få bort ALL hårspray. Och eftersom jag är seg och trött så åt jag min frukost vid halv 5 (vilket då blev frukost/lunch/middag). 

Och nu sitter jag häroch tänker på dom arma skolarbeten jag BORDE göra. Varifrån skall jag få den orken?? 

Och efter att ha halkat omkull igår är min arm/axel ganska sjuk, jag kan int lyfta på den nå mycket, vilket gör att jag inte heller kan finslipa och laga dansen klar. Suck. Inte bra.

MEN den här låten är iaf bra! :D


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0